Monday, November 30, 2015
 
Pagi Ahad lepas, 22/11, merupakan hari graduasi bagi si Dina...dan juga menandakan berakhirnya zaman skolah tadika..huhu...bertempat di pusat preparasi INTEC Seksyen 17, lokasi tahun lepas gak..Dina begitu bersemangat sekali...almaklum...nak graduate dah dari tadikanya...ianya juga menandakan berakhirnya anak2 belajar di tadika yang sama... Maljis bermula seawal 8:30pagi dan tamat sekitar 12:30 tghari,....
....pas dah abis breakfast, terus bergerak ke dewan INTEC....
...pi jumpa guru kelas n rakan2 dulu, untuk prepare pakai baju graduasi...
..ada gak main sain2 autograf...cam orang kawin zaman la ni....para graduasi mula masuk dewan...
..seme graduasi tahun 6 beratur atas pentas...
..ambik sijil tamat serta graduasi tadikanya...
...acara persembahan tentera bergajah Abrahah..Dina cakap dia jadik 'tentera jahat'..he he...
..bergambar kali terakhir dengan rakan2 seangkatannya...kelas Superb 1....
...acara persembahan tentera bergajah Abrahah..Dina cakap dia jadik 'tentera jahat'..he he...
..dengan cikgu kelasnya masa tahun 5 lepas...Cikgu Fara...
..acara persembahan terakhir...taekwando...serta hadiah utk guru2 juga...

1 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum dn apa khabar puan sekeluarga. Mohon jasa baik pihak puan bagi perincian panduan temuduga mrsm ulul albab gemencheh. Anak saya akn temuduga pada 14122015. Jasa baik pihak puan amat saya hargai. No tel saya 0194591102 azie..saya berdoa puan baca komen saya ni.

Post a Comment

About Me

Kalendar Islam

Blog Archive

...mula diterbitkan pada tahun 2006...

Copyright © 2011. All Rights Reserved.